24/7 bereikbaar
Geen boekingskosten
  • ANVR
  • Calamiteitenfonds
  • SGR
  • Ideal
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa
  • Amex

Contact over het Coronavirus

We begrijpen als geen ander dat dit een hele lastige en frustrerende situatie is. Er is nog veel onduidelijkheid rondom allerlei onderwerpen. Ook wij hebben dit nog nooit meegemaakt. We werken tot 's avonds laat om alle vragen goed te beantwoorden en de ontwikkelingen te volgen. We zijn je erg dankbaar voor je geduld en begrip! ♥️♥️

Om alles zo gestructureerd mogelijk te laten verlopen, hebben we een aantal richtlijnen opgesteld. We willen je vriendelijk verzoeken rekening te houden met onze uitdaging en de richtlijnen zo goed mogelijk in acht te nemen.  

  • Wij nemen zelf telefonisch contact met je op

We bellen al onze reizigers zelf op. Dat doen we écht, beloofd! We behandelen iedere boeking op volgorde van urgentie. Met andere woorden, met de reizigers die op 18 maart vertrekken, nemen we eerder contact op dan met degene die op 25 maart vertrekken. In deze situatie willen we dan ook graag een beroep doen op je geduld. Hierbij dan ook het vriendelijke verzoek om zelf geen contact met ons op te nemen over je vakantie. We bellen je!

 

  • We houden ieder uur onze pagina's bij met hierop de meestgestelde vragen. 

Hier vind je onze startpagina met alle informatie. Het nieuws gaat razendsnel en de situatie verandert met het uur. We volgen in ieder geval altijd het advies van het RIVM en ANVR op.   

  • Stuur ons een mail als je wilt weten wat de hoogte van de annuleringskosten zijn.

Wil je toch je vakantie annuleren, ondanks dat er nog geen negatief reisadvies of reisbeperkingen gelden? Dat kan! Het berekenen van annuleringskosten doen wij momenteel niet meer telefonisch maar zetten we door aan onze extra helpers. Zo houden we de lijnen open voor andere vragen. Stuur ons een e-mail naar info@vakanties.nl met de wens om je vakantie te annuleren. Wij berekenen dan de annuleringskosten en vragen en sturen je deze per e-mail toe.  

  • Wij werken op basis van urgentie

We begrijpen heel goed dat je graag duidelijkheid wilt over jouw geplande situaties. We doen dan ook onze uiterste best om zo snel mogelijk contact met iedereen op te nemen. Onze prioriteit is als volgt:

  1. Repatriëringen naar Nederland van gasten vanuit bestemmingen waar de grenzen gaan sluiten.

  2. Vertrekken binnen de 24u naar bestemmingen met een negatief reisadvies of bestemmingen waar de grenzen zijn of worden gesloten.

  3. Vertrekken binnen de 48u naar bestemmingen met een negatief reisadvies of bestemmingen waar de grenzen zijn of worden gesloten.

  4. Vertrekken + 48u naar bestemmingen met een negatief reisadvies of bestemmingen waar de grenzen zijn of worden gesloten.

  5. Latere vertrekken en overige vragen.

Scroll